Linked Culture 2021 - Management și Marketing cultural

Imagini

Informații

Data: 27 - 28 Mai 2021
Locul: Sala Multifunctionala a Consiliului Judetean Timis
Evenimentele trecute
  • 22 - 23 Aprilie 2021

Descriere

La Timisoara se radiografiaza din nou lumea culturala si artistica.

Joi incepe conferinta Linked Culture 2021. Afla mai multe despre program si invitati

Pe 27 si 28 mai, la Timisoara, incepe Linked Culture 2021 - conferinta de management si marketing cultural. Peste 40 de actori din lumea culturala si artistica vor discuta despre cum putem reconstrui sectorul cultural din Romania si cum va arata drumul pana in 2023, cand Timisoara va purta titlul de Capitala Europeana a Culturii.

Cea de-a V-a editie a conferintei va avea loc la Sala Multifunctionala a Consiliului Judetean Timis si va fi transmisa LIVE pe pagina de Facebook BMagency si pe cea a Consiliului Judetean Timis.

Toata conferinta se va desfasura in jurul subiectului arzator care e Capitala Culturala Europeana. Pentru prima oara, toti cei 4 piloni de baza se vor intalni pe un teren neutru, al conferintei, unde vor discuta si semna acorduri pentru a-si uni cu adevarat fortele pentru 2023: mediul privat (antreprenorii si operatorii culturali), mediul universitar, mediul institutional cultural si administratia publica (locala si nationala).

Printre invitatii acestei editii se numara: Alin Nica (Presedinte Consiliul Judetean Timis), Ada Lupu-Hausvater (Manager, Teatrul National Timisoara), Alex Traila (Director Executiv Alianta Producatorilor de Film din Romania), Alexandra-Maria Rigler (Director Centrul de Proiecte Primaria Timisoara, Arhitect), Codruta Vulcu (Fondatoare Artmania Festival), Diana Marincu (Director Artistic Art Encounters), Edmond Lenarth (Booking Manager Electric Castle), Guido Janssens (Fondator Emagic), Ionut Sociu (Jurnalist cultural Scena 9), Iulia Popovici (Secretar de stat in Ministerul Culturii), Lucian Varsandan (Manager, Teatrul German de Stat), Otilia Ghitescu (Fondatoare Stiri de Timisoara, Jurnalist), Marius Chivu (Scriitor), Ruben Latcau (Viceprimar, Primaria Timisoara), Tiberiu Danetiu (Director Marketing Auchan Retail Romania), Tudor Giurgiu (Regizor, Producator), alte autoritati locale si centrale si reprezentanti ai mediului universitar.

Conferinta Linked Culture 2021 se va desfasura in sesiuni de prezentari si dezbateri, dupa urmatorul program:

Ziua 1, 27 mai

09:00 Timisoara 2023: Cum arata? Sectiune speciala de discutii intre autoritatile locale si centrale despre viitorul programului cultural TM2023

11:00 - 12:30 Institutii culturale publice din Timisoara

13:30 Timisoara 2023: Cum se finanteaza?

15:00 Entertainment now: ce facem mai departe cu evenimentele mari si cu antreprenorii in cultura?

Ziua 2, 28 mai

09:30 Infrastructura spatiilor culturale. Studiu de caz: Timisoara

11:15 Situatia si statutul artistului independent: Programe sustenabile si pe termen lung de sprijinire a sectorului creativ

13:30 Jurnalism cultural

15:00 Adio, cinema!

Participarea este gratuita si nu necesita inscriere in prealabil. Mai multe informatii despre conferinta pot fi gasite in evenimentul de pe Facebook: Linked Culture 2021 - Management si Marketing cultural

Linked Culture este o adunare intre oameni creativi si intreprinzatori pentru toti cei interesati de dezvoltarea sectorului cultural din Romania.

Linked Culture 2021 este organizat de BMagency si Consiliul Judetean Timis, cu participarea Muzeului Satului Banatean si Muzeului Banatului, in colaborare cu agentia Profil.

Producator: Bogdan Cotirta

Parteneri: Auchan Romania, Hella

Partener de ospitalitate: Cramele Recas

Parteneri media: Radio Guerrilla, Music Channel, Catavencii, IQads, Spotmedia, WeInvent, IQads, The Institute, Liternet, Observator Cultural, Iqool, SMARK.

 

 

 

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?