24h Aqua Challenge 2019

Imagini

Informații

Data: 23 - 24 Martie 2019

Descriere

Maraton de înot „24hAquaChallenge”, ediţia a VIII-a
Informaţii generale:

· Locaţie: bazinul de înot „Bega”, zona Circumvalaţiunii, Timişoara, 25 m, 6 culoare, temperatura apei aprox. 29 grade;
· Grup ţintă: persoane care au împlinit 18 ani;
· Scop: promovarea înotului masters;
· Organizator: Clubul de Înot Masters Timişoara, în colaborare cu: Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret Timiş, Facultatea de Educaţie Fizică şi Sport - Universitatea de Vest din Timişoara.

Participanţi
· Pot participa persoane care au împlinit 18 ani până la data evenimentului şi au o stare de sănătate şi o pregătire fizică adecvată pentru participarea la un astfel de eveniment. În mod excepţional, cu acordul scris al unuia dintre părinţi sau al unei persoane adulte care are calitatea de tutore, pot participa şi persoane care au împlinit vârsta de 16 ani. Vârsta trebuie probată pe baza actului propriu de identitate.
· Nu este necesar ca participanţii să facă parte dintr-un club/asociaţie sportivă.
· Fiecare participant va face parte dintr-o echipă. Înscrierea se poate face în echipă sau individual.
· Participanţii vor concura pe propria răspundere. În acest sens, vor semna o declaraţie înainte de începerea evenimentului.
· Pe tot parcursul evenimentului, participanţii trebuie să aibe o conduită adecvată, în spiritul fair-play-ului şi respectului pentru coechipieri, adversari, oficiali.

Echipe
· Echipele sunt formate din 8 titulari + (opţional) 2 rezerve.
· Titularii vor înota câte 30 de minute, în 6 runde, în ordinea programării (total 3 ore).

Mai multe detalii:
http://www.timisoara.inot-masters.ro/anunt-de-concurs-maraton-de-inot-24-aquamasters-editia-a-viii-a

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?